2011. december 29., csütörtök

Meglestem a GLAMOUR Women of The Year forgatását

Bekukkantottam a Glamour Women of The Year 2012 forgatására, ahol a legjobb modell kategória jelöltjeit kaphattam lencsevégre!


Srej Zsófi @ Icon egy pompás Kata Szegedi darabot próbált


Párámm! És jól is állt neki!


Készülődés!


A helyszínt idén a Gundel Étterem biztosította!


Ágh Marina a glamouronline.hu szerkesztője is bepózolt Barabás Henriett@Attractive mellé, nagyon cukik :)


Gyönyörű Vanessa Axente@Attractive itt még örült!


Itt már annyira nem...


A mi drága Titkos Bernink Fórizs Adinát@Icon sminkeli


Zsófi szerintem is túl snassz volt ez a DSquared2 karkötő :P


Palvin Barbi@Icon a nagy rohanásban elfelejtett hajat szárítani, meg fogsz fázni Barbi!


Barabás Heni&Colette@Attractive


Barbi én ettem meg az utolsó pogácsát, nehari!


Heni tudja mi az egészséges! :) 


Vanessa és Heni mint a borsó és a héja! Mindenhová együtt mennek <3


Vanessán bomba jól álllt ez a csodás USE unused szoknya!


Egy kis make up korrigálás.


Heni és Vanessa anyukája Yvonne pletykálnak, na de lányok!


Vanessa ebben a kis ruhában érkezett, de hol a cipője?!...


Colette@Attractive új reménységének haja készül!


Berni feldob egy laza műszempillát! 


És Colette készen áll a főcím forgatására ;)


És akkor itt lehet szavazni Vanessára@Attractive ;]

PusziPacsi

2 megjegyzés:

  1. Vani az örök kedvenc :) A Legszebb és a Legtökéletesebb modell all over the world!!! <3

    VálaszTörlés
  2. Sziasztok!

    Nem tudjátok, hogy honnan van Heninek a mellénye? :D
    A válaszokat előre is köszönöm! :DD

    VálaszTörlés