2011. március 12., szombat

Glamour Women of the Year 2011 - Kifaggatom a kedvenceimet

A legjobb műsorvezető kategóriában Peller Mariannt & Vágó Pirost is megkérdeztem:



MU: Mi volt az elmúlt éved legfelemelőbb élménye, illetve legcikisebb sztorija?

Peller Mariann: Az elmúlt év legrosszabb élménye az volt, amikor kiderült, hogy elveszítem életem első munkahelyét. A legfelemelőbb élmény pedig több eseményből állt össze, először is megtudtam, hogy a Nők Lapja Café, a Story4 csatorna és a Rádió1 is szívesen alkalmaz, ráadásul felhívtak a Glamour-tól, hogy engem is jelöltek a Women of the Year, műsorvezetői díjára, ami óriási megtiszteltetés számomra, rögtön körbe is telefonáltam a családot.
MU: Mi a legfőbb célkitűzésed a 2011es évre?

Peller Mariann: Minél jobban helyt állni a munkában, és harmonikussá tenni a közvetlen környezetemet, amivel előkészíthetünk a párommal egy akár életünk végéig tartó, boldog családi életet.
 
MU: Hogyan készülsz a 'WOY' gálára, sminket, hajat és outfitet tekintve?

Peller Mariann: A ruhát és kiegészítőket Szebelédi Kriszta, stylist segítségével válogattam össze, a hajamat Szikriszt Joci, a Joico vezető fodrásza készíti majd, míg a sminkemet sajátkezűleg szeretem elkészíteni egy-egy rendezvényre, így hát most is.

MU: Kinek drukkolsz a jelöltek közül? Bármelyik kategóriából megnevezheted a kedvencedet!

Peller Mariann: Tompos Kátya, színésznőt kiváló fiatal tehetségnek tartom, imádom a hangját, és zseniálisan játszik. Az ő fejlődését a Színművészeti Egyetemen ráadásul közvetlen közelből figyelhettem, mert a nővéremmel járt egy osztályba, imádnivaló, jófej csaj.

MU: Teljesíthetném egy kívánságod, mi lenne az?

Peller Mariann: Azt kívánom, hogy ne érjen semmi váratlanul, mert a meglepetésekkel nem igazán tudok mit kezdeni, még akkor se, ha tudom, azok nélkül kicsit unalmas lenne az élet. Szeretem, ha a terveim szerint alakulnak a dolgok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése